» Aktuell | Presse

All inclusive - Standaarduitvoering is complete uitvoering bij Trendoffice

Trendoffice maakt een einde aan dure stoel-extra's en inspireert de gebruiker met een "full house"-uitvoering. Kortom: alles is inbegrepen!

sim-o
Trendoffice voert het hoofdmodel van de productfamilies sim-o, go-on, fun-on en vit-o standaard compleet uit. De T!O:-managers noemen dat "fully loaded".

Voor de trendy productgroepen betekent dat een compleet pakket met synchroontechniek, zijdelingse veerkrachtverstelling (regeling van de tegendruk van de rugleuning), zitdiepteverstelling met behulp van de geïntegreerde schuifzitting en een zitneigverstelling naar voren voor een actieve zithouding.

Het merk Trendoffice heeft het succesmotto "Leven, lachen, presteren" hoog in het vaandel staan. Tot het marketingconcept behoren uitgekiende, trendbewuste en concurrerende producten voor moderne, vrolijke kantooromgevingen, gericht op een prijsgevoelige markt. Trendoffice staat niet alleen voor een modern design, maar ook voor een bijzonder aantrekkelijke prijs/prestatieverhouding.

Trendoffice is een merk van de Dauphin HumanDesign Group.

Teksten downloaden

Afbeeldingen downloaden

Hebt u reproduceerbaar beeldmateriaal of andere informatie nodig?
Neem dan contact op met:

Dauphin HumanDesign® B.V. / Dauphin HumanDesign® Belgium NV-SA
Contactpersoon: Frans Bruinsma